22Сер/20

Сканер відбитків пальців на телефоні

Покористувавшись різними телефонами і різними типами датчиків відбитків пальців, зробив для себе рейтинг найоптимальніших і найкращих місць для розміщення біометричних датчиків відбитків пальців. Якщо цікаво, гортай далі. Continue reading

02Сер/19

Українців атакує новий вірус замаскований під лист із податкової

Державна фіскальна служба повідомила про велику кількість скарг платників податків. За їх словами, вони отримують на електронну пошту листи від імені відомства про неіснуючі заборгованості. Державна фіскальна служба попереджає про те, що такі повідомлення містять шкідливі програми. Continue reading

20Лют/19

‘Instagram няня’ – новий тренд у готельному світі

Група Accor Hotels представила новий тренд в світі готельного бізнесу! Для гостей ibis, ibis Styles і ibis Budget тепер доступна нова послуга instagram няня

Суть в тому, що “Інстаграм-няня” догляне за аккаунтом гостя, поки той перебуває на заслуженому відпочинку і не дозволить йому випасти з онлайн-світу.

У пілотному запуску проекту в якості “нянь” виступлять популярні блогери: Sylwina (55 тис передплатників), Sara Leutenegger (колишня учасниця шоу «Топ-модель по-німецьки», 107 тис передплатників), лайфстайл блогер з Женеви Cristina Gheiceanu (148 тис передплатників ) і ще 13 інших блогерів.

В кінці кожного поста, запощенного за допомогою Relax, wepost, знаходиться хештег #postedbysocialmediasitter, що вказує на авторство.

01Лют/19

Хто такий ІТ-менеджер і які його завдання?

Завданнями ІТ-менеджера – розробити стратегію розвитку і управління ІТ-відділом компанії або компанії в цілому. ІТ

ІТ-менеджер – знайомий з бізнес-процесами компанії і слідкує за новітніми технологіями у світі. Він керує людьми, з ефективністю і мотивацією. ІТ-менеджер організовує і керує щоденною роботою цілої команди, яка може бути як у штаті, так і підрядники і складається з розробників, дизайнерів, техніків та інженерів. ІТ-менеджер знає, що може зробити програміст, адміністратор або технічний фахівець, а чого не може, до якого результату призведе використання певної технології, в якому програмному забезпеченні потребує компанія, які програмні рішення використовувати в цілях більш ефективної підприємницької діяльності компанії, як це застосувати у бізнесі компанії, хто повинен сформувати команду і яка кількість фінансування потрібно для виконання певної роботи. ІТ-менеджери тримають руку на пульсі і стежать за всіма інноваціями на ринку ІТ, намагаючись використовувати вигідні переваги, які вони несуть, для ефективного використання та впровадження їх в свою компанію, щоб забезпечити управління, контроль і посилити свою бізнес-активність.

21-е століття стало століттям інформаційних технологій і нових досягнень. Компанії, які не реалізують їх у своїй діяльності і не мають людей, які знають і використовують їх, не зможуть бути конкурентоспроможними на світовому ринку. ІТ-менеджер повинен іти в ногу із цифровим часом і оперативно реагувати на кожен його біт, і реалізовувати належним чином досягнення в області інформаційних і комунікаційних технологій в компанії на щоденній основі.

І хоча ІТ відділ не є прибутковим, але він прямо впливає на ріст і розвиток компанії, оптимізації бізнес процесів. Те, як організація йде в ногу з неспокійним цифровим світом, буде залежати наскільки якісно вона буде розвиватись. Саме тому робота кваліфікованого IT-менеджера відповідальна і цінна.

31Січ/19

Робоче місце

Мні здається що на роботі має бути краще, ніж удома. Принаймі не гірше!

Спочатку здається, що це якось не логічно. Але воно так і є, адже на роботі ми проводимо більше часу!

І насправді зробити на роботі умови кращі, ніж удома – простіше, ніж здається.

На роботі краще робоче місце, потужніший комп’ютер, швидший інтернет, смачніше годують, зручніший туалет, веселіша компанія…
Кожен може самостійно порівняти.

У кого на роботі гірше, є привід задуматися про нову роботу.

А у вас як на роботі?

31Січ/19

Ремаркетинг та інтернет стиліст

Бувало у вас таке, що пошукаєш в інтернеті якийсь бренд чи річ – і тут капець! З усіх щилин лізе реклама цієї штуковини – ремаркетинг…

Зранку прийдеш на роботу, відкриєш ноутбук на нараді… а там усі менеджери бачать, як тобі у розділі “Пропонуємо вам подивитися” на першому місці рекомендують переглянути, на те що ввечері не додивився, навіть по імені звертаються і спеціальну для вас пропозицію придумали, а там таке…

А тут запрошуєш такого спеціаліста, щоб він відправляв в усі пошукові системи тільки приємні запити. І після цього тобі показують тільки хорошу рекламу (про корисну працю і гармонійний відпочинок), і усі пропозиції в рубриках “це може вас зацікавити” настільки приємні, що не соромно зробити скріншот і комусь відправити, чи в презентації на нараді показати.

Інтернет-стиліст приходить два рази в тиждень і гарантує, що на ваші запити у пошуку не соромно буде дивитися навіть дітям.

10Січ/19

10 нескладних трюків, які можуть значно поліпшити вашу пам’ять

Чи думали ви коли-небудь про щось і майже відразу забували свою думку, але вирішували, що вона просто повернеться до вас пізніше? Правда полягає в тому, що той конкретний спогад може зберегтися у вас в пам’яті, а може і ні. Continue reading

10Січ/19

Закон Парето, та як його зрозуміти?

Закон Парето, або принцип найменшого зусилля, говорить: 80% наших зусиль призводять до 20% результатів, а 20% наших зусиль призводять до 80% результатів.

Труднощі в розумінні цього закону в тому, що він суперечить нашій повсякденній логіці. Ми вважаємо, що всі фактори мають приблизно однакове значення. При цьому ми міркуємо так:

• Всі працівники однієї категорії приносять приблизно однакову користь.
• Всі клієнти однаково цінні для нас.
• Освіта, отримана в одному ВНЗ, так само вагома, як отримана в іншому.
• Всі проблеми – результат безлічі причин, і тому не потрібно докладати зусиль та шукати серед них 3-4 основні.
• Всі можливості однаково цінні, і неважливо, на якій зупиниться наш вибір.

Приклад.

У нас є завдання збільшити продажі на 100%. В арсеналі ми маємо 10 способів досягти цього результату.

Спочатку ми використовуємо 5 способів із запропонованих, тобто 50%. І, слідуючи звичайним уявленням, очікуємо отримати 50% результатів. Це помилка 50/50. І ми не отримуємо цих показників.

Спробуйте проаналізувати два показники: результати та використані способи і ресурси. Ви будете здивовані, отримавши чисельний дисбаланс – 66/26, 75/25, 95/5, 80/20 (сума не обов’язково дорівнює 100).

Тільки дослідним шляхом, пробуючи один метод, потім – другий, потім – третій – десятий – тридцятий – сотий, ви знайдете кілька найпродуктивніших та найкорисніших.

Так ви побачите, які способи та справи призводять до більшого результату, а які дають маленький ефект. Після цього залишається тільки сконцентрувати свої сили на більш продуктивних справах і перекинути свої зусилля з області малої ефективності у сферу великої ефективності.

Це означає, робити 2-3-4 важливих справи, які приведуть до найбільшого підсумку, позбутися або мінімізувати ті справи, які дають всього лише 20% результатів або призводять до збитків.

Небажання дізнатися чи зрозуміти цей закон, йде від неусвідомлюваної спроби виправдати не доведену до кінця справу, знайти нібито об’єктивну причину своїх невдач.

Приклад для ще глибшого розуміння.

Якщо на тебе напали вовки, ти можеш героїчно відстрілюватися і витратити з гордістю всі патрони убивши кілька вовків і потім самому бути з’їденим заживо. Але можна витратити лише один патрон на концентрований постріл у вожака зграї і всі вовки розбіжаться. Ось що значить принцип Парето.