Як запускати 3-4 Landing Page в тиждень, тестувати реакцію ринку і тут же налаштовувати рекламу? Як стати маркетологом, який більше не просить програміста внести правки?

Часи динозаврів і html-кодів в блокноті у минулому

У далекому минулому, приблизно між вимиранням динозаврів і появою Facebook, сайти спочатку малювали від руки, тикаючи перед замовником олівцем в намальовані блоки і примовляючи: «Ось тут у нас випаде менюшка, а тут з’явиться підсвічування». Очевидно при цьому потрібно включати усю свою фантазію. Потім макет переносили в Photoshop, а звідти, нарізаними на дрібні шматочки, – в html-код.

Але, побачивши готовий результат, маркетолог розчаровано зітхав: «Це трохи не те, що я собі уявляв», – і все починалося спочатку. На все про все йшло 2-3 тижні. А якщо ще до цього додати інтеграцію систем аналітики і тестування, щоб все працювало коректно, то можна було сміливо закладати на запуск проекту більше місяця.

Хоча, чому в минулому? Багато маркетологи працюють за подібною схемою до сих пір.

Це відбувається не тому, що фахівці з маркетингу в захваті від 2-4 тижневого обговорення одного проекту, а тому, що не знають, як інакше.

Сучасний маркетинг VS традиційний підхід до створення сайтів

Сьогодні в маркетингу неможливо досягти успіху без постійного запуску експериментів. Тому що маркетинг – це тестування гіпотез.

Це пов’язано зі стрімкими розвитком сучасних технологій. Здається, зовсім недавно з’явилися рекламні можливості для просування бізнесу в соцмережах, а сьогодні месенджери і чат-боти вже стрімко витісняють соцмережі. І той, хто перший починає освоювати нові канали, отримує клієнтів за найнижчою ціною.

Зараз для запуску великої кількості експериментів маркетолог не може собі дозволити розкіш створювати один лендінг або вносити зміни на сайт протягом 1-2 тижнів.

Все зводиться до потреби самостійно вносити правки на сайт, і буквально відразу ж тестувати реакцію і відгук кінцевого користувача. Набагато швидше самому перевірити, як буде виглядати на сторінці конкретний блок або зображення, що не збираючи для цього на мітінг всю команду.

Здатність самостійно зібрати сайт, налаштувати аналітику і запустити в рекламу дозволяє затверджувати нові ідеї до 10 разів частіше.

А що ми маємо тепер? З Бітрікс24.Сайти будь який маркетолог чи навіть філолог може самостійно створити сайт буквально за декілька хвилин.

Зовсім не потрібно розбиратися в коді. Легкий конструктор та набір блоків дозволяє легко створювати сайти, є можливість просто додати код в одне-єдине вікно, і все працює.

На всіх свої сайтах можна самостійно, за лічені секунди встановити Google Analytics, Facebook рекламу, рекламу Google AdWords, підключити месенджери та онлайн форми для зворотнього зв’язку.

На запуск одного проекту тепер необхідно кілька годин – фантастика!

Замість процесу – швидкий результат!

Скорочений час на створення сайту ─ козир в руці маркетолога.

Тривалий термін розробки призводить до того, що обрана стратегія просування застаріває ще до запуску проекту. Та й протестувати різні гіпотези на одній сторінці неможливо. Працюючи над декількома експериментами одночасно можна грамотно налаштувати рекламні кампанії, прийняти рішення про каналах масштабування, оптимізувати конверсію, підібрати правильне повідомлення для цільової аудиторії.

Така автономія дозволяє налаштовувати рекламу в день запуску лендінгу, запускати експерименти і тести, збирати цифри з систем аналітики, і вносити коригування на ходу.

Не «зайшов» меседж? Два кліка, і повідомлення поміняли! Не конвертує форма для збору лидів? Ще клік, і на лендінгу нова форма.

Таким чином зростає не тільки кількість проектів, але і якість.