Всі ми хочемо отримати роботу мрії і цілком впевнені, що дійсно варті уваги роботодавця, не те що наші конкуренти. Адже у нас і мислення креативніше, і гнучкості хоч відбавляй, а професійне завзяття ні в які рамки не вкладається. Але як висловити все це в стандартному резюме на одну сторінку, та так, щоб роботодавець перейнявся і зрозумів всю ступінь вашого відповідності вакансії? У резюме у вас це навряд чи вийде, тому, якщо ви шукаєте роботу мрії, вам потрібен персональний веб-сайт.

За даними Workfolio (Розробник додатків для шукачів), 56% всіх HR-менеджерів звертають набагато більше уваги на персональні сайти кандидатів, ніж на будь-який інший інструмент «самопросування». Однак тільки у 7% шукачів такий веб-сайт насправді є.

Чому шукача так важливо мати персональний веб-сайт і яким він має бути, щоб зіграти вам на руку, а не, навпаки, розчарувати в вас роботодавця? Про це читайте нижче.

Засновник і керівник Workfolio Чарльз Кулі стверджує, що ринок праці на сьогоднішній день – дуже конкурентний простір, але наявність персонального сайту дозволить шукача збільшити свої шанси. По-перше, з його допомогою роботодавець зможе побачити вас як особистість. «Веб-сайт дає вам можливість самовиражатися, чого не скажеш про резюме. Все, починаючи від параграфа з біографічними відомостями і закінчуючи дизайном інтерфейсу, який ви виберете для свого сайту, щось про вас говорить і дозволяє роботодавцю зрозуміти, чи хоче він найняти вас на роботу або запросити на інтерв’ю », – каже Кулі. Інформативний, добре оформлений персональний сайт натякне на те, що ви серйозно ставитеся до своєї кар’єри.

Сайт забезпечує наочність. «Показати, що у вас є – це відразу опинитися на півдороги до успіху. Ми знаємо, що все більше роботодавців шукають інформацію про претендентів в інтернеті, і наявність вашого персонального веб-сайту з вашим ім’ям в домені дає вам шанс замалюватися перед тими, хто вас шукає », – каже Кулі.

Міріам Солпітера, тренер з пошуку роботи, власниця Keppie Careers і автор книг «Соціальні мережі для успішної кар’єри», «100 бесід для успішної кар’єри» стверджує, що маючи власний веб-сайт, ви можете контролювати те, які відомості про вас люди зможуть знайти в інтернеті. «З персональним сайтом ви можете продемонструвати своє портфоліо з посиланнями на детальну інформацію, тим самим даючи роботодавцю можливість трохи краще вас дізнатися».

Кому потрібен персональний веб-сайт?

Доктор Кетрін Брукс з Техаського Університету, автор книги «У чому ви досягли успіху? Від хаосу до кар’єри », вважає, що особливо важливо наявність сайту для фахівців у сфері IT, соціальних медіа та комунікацій. «Веб-сайт може стати відмінним інструментом для демонстрації того, як ваші знання та навички співвідносяться з вашою кар’єрою, – каже вона. – Персональний сайт повинен бути частиною вашого набору для пошуку роботи і служити «продає презентацією» для роботодавця ».

Також, за словами Раяна Кана, засновника The Hired Group і тренера з пошуку роботи, персональний веб-сайт може дуже стати в нагоді людям творчих професій. «Він може стати хорошим інструментом, щоб показати ваше портфоліо і надати зріз ваших можливостей».

Яким має бути персональний веб-сайт?

Брукс каже, що дуже важливо приділити достатньо часу на розробку і організацію веб-сайту, щоб він був ефективний. «Важко вести власний веб-сайт, особливо якщо він вам не потрібен чи ви не використовуєте його щодня, – каже вона. – Але якщо на вашому веб-сайті виявиться багато граматичних помилок, застережень чи застарілої інформації, то він швидше відверне від вас рекламодавця, ніж приверне його ».

«Як і все, що є в онлайні, якщо сайт зроблений непрофесійно або містить контент, який роботодавець навряд чи оцінить, сайт може навпаки завдати вам шкоди, – каже Солпітера. – Вас не врятує недопрацьований сайт, особливо якщо він буде запущений вже в процесі пошуку роботи, він повинен бути своєчасним і не виглядати як ваш недороблений проект ». Це може наштовхнути роботодавця на думку, що ви не завжди схильні закінчувати те, що почали.

За словами Кана, як усі, що ви надаєте на розгляд роботодавцю, критично важливо, щоб веб-сайт був добре зроблений. «Опечатки, помилки, недолік контенту і уваги до деталей – все це може розчарувати роботодавця в вас. Сприймайте свій персональний сайт як вираз вашого резюме і переглянете його з такою ж ретельністю перед запуском ».

Також потрібно бути обережними з об’ємом особистої інформації, яку ви публікуєте на своєму сайті. «Інформація повинна бути цікавою, але відносно нейтральної, – говорить Брукс. – Уникайте інформації, яка може бути спірною, наприклад, релігійні переконання і політичні погляди. Завжди тримайте в голові слово «релевантність». Запитайте себе: релевантна чи ця інформація для роботодавця і позиції, на яку я претендую? »

12 обов’язкових пунктів персонального веб-сайту

Кулі стверджує, що 80% претендентів хочуть мати свій веб-сайт, але тільки у 7% він дійсно є. Чому це число не вище? Більшість кандидатів просто не знають, чим наповнити свій сайт. «Контент персонального ресурсу може сильно залежати від індустрії і позиції, на яку претендує, – каже Кан. – Як би то не було, є кілька обов’язкових елементів, які повинні бути на сайті будь-якого претендента ».

Фокус. «Якщо ви збираєтеся створити веб-сайт, ви повинні знати, навіщо він вам, – каже Брукс. – У чому мета сайту? Хто буде його читати? Яку інформацію ви хочете виділити? »Якщо основна мета – отримати роботу у специфічній області, тоді фокус веб-сайту повинен бути спрямований на це.

Контактна інформація. «Здавалося б, це очевидно, але багато втрачають це не врахували, – каже Кан. – Переконайтеся, що роботодавці можуть легко з вами зв’язатися, якщо вони потрапили на ваш сайт без будь-якої попередньої інформації ». В ідеалі ваше ім’я та контакти будуть відображатися в шапці або в самому низу на кожній сторінці.

«Приберіть свою адресу і зробіть контактну інформацію більш загальної – ваше ім’я, e-mail та номер телефону», – говорить Брукс.

Професійний заголовок. «Якщо хтось попросить вас зробити презентацію на галузевому заході, ви, скоріше за все, придумаєте для неї опис в одне-два речення, – каже Кулі. – Це може бути назва вашої посади або ролі, яку ви граєте або хочете грати. Таким чином слухачі зможуть запам’ятати вас як людину, яка займається тим-то і тим-то, так само як дасть можливість пошуковим системам відобразити ваш веб-сайт, коли люди шукають когось, хто займається тим, чим займаєтеся ви ».

Коротка біографія. Сторінка «Себе» може дуже допомогти HR-менеджеру, але переконайтеся, що у вас вона організована професійно і коротко. Тут ви можете надати будь-яку додаткову інформацію, якої немає у вашому резюме або супровідному листі: інтереси, хобі, нагороди та досягнення.

Кулі говорить, що якщо ви хочете опублікувати професійні фото, то персональний сайт – відмінна майданчик для таких розміщень. «Вони повинні бути високої якості, зроблені професіоналами на хорошу оптику. Не піддавайтеся спокусі публікувати на персональному ресурсі фотографії зі смартфона, особливо, якщо ви зробили їх самі ».

Ваше резюме. Обов’язково розмістіть на своєму сайті резюме, рекомендує Брукс. «Пам’ятайте, що потенційний роботодавець може бути забезпечений тільки посиланням на ваш сайт, – додає Кан. – Переконайтеся, що він зможе отримати доступ до вашого резюме, з якого отримає повну картину вашої кваліфікації ».

Професійна мета і перспективи. «Короткий описову біо допоможе відвідувачам вашого сайту зрозуміти, чим ви займаєтеся і як можете їм допомогти», – каже Кулі. І ця інформація буде сприяти їх бажанням читати далі.

Приклади робіт. Сприймайте свій персональний веб-сайт як портфоліо, в якому ви можете продемонструвати приклади ваших робіт. «Сюди можна завантажувати семпли в різних форматах, щоб ні у кого не виникло проблем зі скачуванням при необхідності», – рекомендує Кан.

Результати. «Один з моїх найулюбленіших рад, який також справедливий для персональних сайтів – ділитися кількісними результатами з ваших попередніх робіт замість традиційного переліку обов’язків, – каже Кулі. – Якщо ви залучили 30 нових клієнтів за місяць, інформація про це справить набагато більш сильне враження, ніж те, що ви працювали в продажах, розвиваючи новий бізнес. А якщо до цих результатів ви зможете докласти ще й грубу таблицю в доларах, то буде ще краще ».

Посилання. «Додавайте посилання на професійні асоціації, в яких ви перебуваєте. Посилання на ваші статті або статті про вас або з вашою участю. Посилання на професійні видання або інші важливі джерела, що мають пряме відношення до вашої роботи, »- рекомендує Брукс. Це допоможе потенційному роботодавцю зрозуміти, що ви захоплені і компетентні у своїй діяльності.

Солпітера у свою чергу пропонує посилатися на подкасти або аудіозаписи, які ви записали, так само як і на стрічки в будь-яких професійних соцмережах.

Блог. Дуже добре, якщо на вашому сайті буде ще й блог, особливо, якщо ви талановитий письменник. «Блог – важлива частина соціального резюме і професійного сайту», – стверджує Солпітера.

Відео та інші релевантні мультимедіа. «Веб-сайт – це відмінний спосіб поглибити знання потенційного роботодавця про вас, – пояснює Брукс. – Ви можете розміщувати на ньому короткі відео, на яких ви презентуєте інформацію чи ідеї, що мають відношення до вашої сфері діяльності, короткі інструктажі або інші креативні види контенту про вашу роботу і сегменті зайнятості. Якщо ви створили класну презентацію в PowerPoint, ваш веб-сайт буде цілком відповідним ресурсом, на якому можна її розмістити », – говорить експерт.

Відгуки. Ви ділитися позитивними відгуками про вас ваших колег або клієнтів. «Найкраще, коли такі ж відгуки є також у вас в профілі на LinkedIn, тобто зрозуміло, що їх написав реальна людина,» – каже Солпітера.

Просувайте ваш персональний сайт скрізь

Отже, ви створили вражаючий, напаковані корисною інформацією персональний веб-сайт. Звичайно, ви захочете просунути його в пошуковій видачі. «Ваш веб-сайт повинен бути центром вашого онлайн-присутності, – каже Кулі. – Переконайтеся, що лінк на нього є в підписі у вас на e-mail, посилання є у вашому резюме, в соціальних мережах, таких як LinkedIn. Якщо у вас є візитки, посилання повинне бути і там ». Діліться посиланням на свій веб-сайт скрізь, де ви ділитеся корисною для індустрії інформацією.

«У міру того, як онлайн-інформація набуває все більшого значення, персональні веб-сайти і соціальні резюме будуть ставати все більш традиційним пунктом для роботодавця, – підсумувала Солпітера. – Суть у тому, щоб почати створювати своє професійне реноме в мережі вже сьогодні і отримати величезну перевагу перед усіма іншими, хто скоро помітить цей тренд і заметушиться в гонитві за успіхом ».