Яндекс.Новини та Google News є найбільшими новинними агрегаторами. Уявіть, який трафік на сайт можуть дати подібного роду системи. Ровини потрапляють туди автоматично. Причому, для Google News не потрібно абсолютно нічого робити – головне, щоб ваш сайт індексувався Гуглом. Для Яндекса потрібно робити повнотекстовий фід зі деякими тонкощами.

Як же туди потрапити?

Зрозуміло для початку ваш сайт повинен бути якісним, цікавим проектом. І, природно, що на ньому мають бути новини тієї тематики, в рамках якої він працює.

Перше і найважливіше – для потрапляння в ці системи не потрібно мати ніякої організаційно-правової форми. Не потрібно бути зареєстрованим ЗМІ, не потрібно бути юридичною особою.

Друге – для потрапляння в Яндекс.Новини треба підписання деяких паперів і відправку їх поштою і факсом (для прискорення підключення). Причому папери повинен підписувати той, на чиє ім’я оформлений домен, на якому розташований сайт.

Крок 1

Перевіряємо відповідність сайту технічним вимогам. Кожна новина повинна мати унікальний URL, кожна новина повинна мати окрему сторінку, на якій повинна знаходитися в першому екрані.

Для Яндекс.Новин потрібен окремий повнотекстовий RSS-потік. Технічні вимоги до нього ви отримаєте на 8-му кроці разом з іншими документами. До речі в цей потік, не повинні потрапляти реклама, прес-релізи, анонси майбутніх подій і новини самого сайту.

У Google News є цікава вимога – в URL новини повинне бути унікальне для новини число розрядністю більше 3, яка не є роком публікації новини 🙂

Крок 2

Наймаємо журналістів, які пишуть нам новини. Саме так. Чи не імпортують з RSS, коли копіюють з сусіднього сайту. Пишуть. Цікаві, унікальні, грамотні та професійні.

Крок 3

Пишемо регулярно – змушуємо журналістів писати регулярно. Краще щодня або кожен будній день. Як говориться, сталість – ознака майстерності.

Крок 4

Змушуємо журналістів писати часто. Раз на тиждень – не підходить. Раз на день – теж. Новини повинні з’являтися на вашому сайті кілька разів на день.

Крок 5

Готуємо сторінку «Про сайт», на якій вказуємо керівника сайту (проекту), людини, що відповідає за редактуру і імена журналістів.

Крок 6

Готуємо сторінку «Контакти», на якому вказуємо контактну адресу та телефон. Так. Адреса і телефон.

Крок 7

Пишемо в Яндекс (info [at] news.yandex.ru) лист з проханням підключити сайт до Новин.

Пропонуємо Google свої новини .

Крок 8

Отримуємо від Яндекс.Новин інструкцію з описом подальших дій. Виконуємо їх. Підписуємо і відправляємо всі необхідні папери. Пишемо лист з адресою повнотекстового RSS-потоку.

Отримуємо від робота Google лист, в якому нас просять підтвердити, що сайт задовольняє всім перерахованим вимогам – відповідаємо на нього, що це так.

Крок 9

Отримуємо від Яндекса лист про те, що фід перевірений і підключений.

Отримуємо від Google лист про те, що сайт доданий в новини.

Крок 10

Радіємо життю і трафіку.

І пам”ятаємо, що Google пам’ятає результати розгляду попередньої заявки на включення вашого сайту в Новини. Тому, перед повторною подачею поправте всі причини, за якими вас не взяли в Google News в попередній раз.