Чому SMM-просування необхідно для кожного готелю?

У 2013 році кількість часу, який люди почали проводити в Інтернеті, перевищило час, витрачений на перегляд телевізора. І хоча онлайн ресурси відгуків та туробзорів, такі як TripAdvisor, продовжують набирають популярність, користувачі вважають за краще отримувати рекомендації про готелі від тих, кого вони знають. В таких умовах соціальні мережі стають, з одного боку, зручним засобом для отримання інформації для клієнтів, а, з іншого боку, ефективним каналом просування для готелів.

Соціальна мережа Facebook опублікувала результати свого останнього дослідження:
– 83% людей використовують Інтернет у відпустці;
– 33% людей користуються Facebook на відпочинку;
– 48% людей розміщують фото з відпустки на Facebook;
– 50% користувачів Facebook ставлять лайки на публічні сторінки туристичних брендів;
найчастіше користувачі Facebook лайкають сторінки готелів та авіакомпаній.

Що ця статистика означає для готелів?
З урахуванням того, що Інтернет займає почесне третє місце після сім’ї та друзів у списку джерел ідей для подорожі, готелі можуть використовувати збільшений трафік і довірити соціальним мережам презентацію своїх пропозиції. Оскільки бажаючі здійснити подорож використовують соцмережі під час всього “шляху клієнта” – циклу взаємодії замовника з компанією, – готелі мають можливість захопити увагу своєї цільової аудиторії на всіх етапах.

Як зрозуміти, що маркетинг вашого готелю в соцмережах успішний?
У міру того, як соцмережі продовжують розвиватися, готельерам необхідно змінити своє розуміння цих засобів онлайн просування. Тепер соціальні мережі повинні розцінюватися як складові бізнес-напрямку, а не просто платформи для спілкування.

Як це зробити?
Оцінюйте лайки, репости і кількість підписників. Важливими зараз стають не показники спілкування (для Facebook це кількість коментарів на одну публікацію), а показники схвалення (кількість лайків на пост) і показники поширення (число репост).

Залучайте цільову, “якісну” аудиторію. Мати мільйон незадіяних підписників, які ніколи не зможуть відвідати ваш готель, – марно. Куди більш вигідні 100 активних користувачів, які теоретично зможуть замовити у вашому готелі номер.

Використовуйте інформацію з соціальних каналів, щоб ефективно виявляти свою аудиторію, ґрунтуючись на її перевагах. Це дозволить готельерам мінімізувати вартість і максимізувати ефективність маркетингових заходів.

Призначайте на посаду SMM-менеджерів людей, які зможуть забезпечити вигідне представлення готелю по всіх маркетинговим каналам.

Опрацьована і грамотна SMM-стратегія – запорука не тільки підвищення впізнаваності вашого готелю і засіб зростання продажів, але і найважливіша деталь створення іміджу закладу в Інтернет-просторі. Приділіть їй час!