Чому ви повинні вже тепер зайнятись SEO вашого готелю

Сьогодні пошукові системи відіграють всю велику роль у задоволенні інформаційних потреб клієнтів. Згідно з дослідженням, проведеним у 2014 році, пошуковики обігнали за популярністю традиційні медіазасоби (телебачення, газети, радіо) і стали, на думку багатьох, найнадійнішими джерелами даних.
64% інтернет користувачів довіряють пошуковим системам в справі пошуку інформації.

Майже 50% опитаних повідомили, що соцмережі також служать для них авторитетними джерелами новин і даних. У 2013 році соціальні мережі як надійне інфоджерело розцінювали тільки 45% респондентів.
Власному сайту або блогу компанії довіряють 47% учасників опитування. Користувачі повідомляли, що вважають інформацію, надану особисто компанією або брендом, найнадійнішою і гідною довіри.
Як цей тренд впливає на маркетинг готелів?

Сучасним мандрівникам пропонується безліч каналів та інструментів для збору інформації про готелі та прийняття виважених рішень про бронювання. Люди можуть фільтрувати тип контенту, який вони отримують, і вибирати канали, по яких будуть його приймати. Потенційні клієнти бажають дізнаватися про готельний бренд або про індивідуальний готель безпосередньо з блогу чи сайту.

З урахуванням цих тенденцій важливо не тільки розподілити інформацію про готель по найпопулярніших напрямках (соцмережі, блог, вебсайт), але й зробити її релевантною в результатах пошуку. Без коректної пошукової оптимізації (SEO) онлайн ресурси вашого готелю не зможуть дістати високу пошукову видимість, а, отже, і урвати свою частку ринку в більш просунутих конкурентів.

Хоча початкові спроби оптимізувати сайт або блог готелю можна вжити своїми силами (SEO-оптимізація текстів), більш продуктивним буде звернення до професіоналів – агентствам або перевіреним фрілансерам. Звичайно, SEO потребує окремого бюджету, але, з урахуванням зростаючої довіри до пошуковиків, ці витрати будуть доцільними.